Skip navigation


Nama dia “Suzi”,cantik dan seksi.Satu hari dia berdiri di ruang tamu. Hari itu aku tengok dia cukup seksi dengan rambutnya yang panjang. Dia pakai jeans ketat dengan t-shirts lengan pendek.Sebenarnya Suzi ni kawan rapat aku.Dia tak tahu yang aku ni ada perasaan sex terhadapnya.Tapi dia betul betul cantik..luar dan dalam!!.

Sebenarnya aku syak dia ni ada perasaan sex lesbian..tapi aku tak nak take advantage..takut rosak persahabatan!. Pada suatu petang Suzi ajak aku mandi bersama..aku setuju.Kami pun pergi ke bilik mandi bersama.Dalam bilik mandi kita orang telanjang bulat.Sambil mandi kami berbual-bual tentang diri masing-masing.Romantik jugak masa tu!!.

Suzi ni gatal jugak,dia cuba ramas-ramas tetek aku.Aku kegelian.Bukan itu saja,Suzi cuba menyandar dekat badan aku dan tangannya cuba mengorek pantat aku.Aku tergamam seketika.Aku cuba memberitahu dia:”I tak biasala Suzi…”.Tapi Suzi cuba mendesak..tangannya cuba menutup mulut aku sambil berkata:”ala… diamla…”.(Sebenarnya masa tu aku dah stim dah..teringin jugak nak make love dengan dia!!.)

Dengan perlahan-lahan Suzi menarik aku keluar dari bilik mandi dan kami terus ke bilik tidur.Kami baring bersama dan Suzi menjadi bertambah aggresif!!!.Aku bangun sekejap dan bertanya pada Suzi kalau dia boleh baring seketika kerana aku ingin meneroka tubuh badannya.Suzi bersetuju.Sambil aku meraba tubuh badannya aku sempat menyoal apa yang membuatkannya minat terhadap sesama perempuan?.

Jawabnya itu merupakan naluri semulajadi,sejak dari kecil lagi dia suka bermain sesama perempuan!!.Sambil aku meraba, aku cuba memuaskan nafsu sendiri..masturbate…Tangan aku meraba perlahan lahan buah dada Suzi..(buah dadanya sungguh lembut tapi pejal dan agak kental..tengah stim …maklumlah..tertonjol straight ke atas….bayangkan masa tu..aku sungguh stim sekali!!!!. Kenikmatan yang sungguh mendalam!…Selepas tu aku cium tetek dia dan perlahan-lahan cium ke arah perutnya…Aku cium dan jilat pusat dia. (Aku tak tahu sebab apa aku suka jilat pusat perempuan??)

Kemudian aku kangkang kaki Suzi dan halakan muka ke arah pantatnya!!. Huh..!! pantatnya panas!!terasa kehangatannya(air pantat aku pun dah meleleh!).Apa lagi jilat pulak pantat dia..huh lazatnya tak terkata!! (kenikmatan yang amat mendalam!!).Sambil lidah aku menjilat pantat,jari aku juga memainkan peranan mengetel biji kelentitnya (clitoris).Suzi merengek kelazatan!!.Badannya tergerak-gerak tanpa haluan.SEBENARNYA PANTAT PEREMPUAN NI LEMBUT DAN MEMPUNYAI KEUNIKAN YANG YANG TERSENDIRI..TAK MACAM BUTUH ORANG LELAKI..KASAR!!!!.

Aku teruskan aktiviti aku,tangan aku meraba pantat dan lubang buritnya sambil lidahku menjilat dan fuck lubang pantatnya, jariku mengentel biji kelentitnya sehinggalah Suzi klimaks!. AKHIRNYA DAPATLAH AKU MERASA KEMANISAN AIR KELAZATAN PEREMPUAN (JUICES) INSTEAD OF KEPAHITAN (KEPAYAUAN) AIR MANI (SPERMA) LELAKI!!!!!.

Walaupun aku suka melakukan hubungan jenis sesama perempuan.. tapi aku masih dalam ketidakpastian!!.Aku tak tahu kenapa??.Tapi yang pasti aku ada perasaan sebegitu dan ianya bukanlah fantasy semata-mata!!!! AKU MEMANG PERLUKAN BELAIAN KASIH SAYANG DARI SEORANG INSAN YANG BERNAMA PEREMPUAN!!!.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: