Skip navigation


Aih, ada lagi yang kena remove, kali ney 3 orang, and 3 dah kena block…

Apa-apa pun, itu tindakan yang betul, saya  tak bersalah…

Kalau saya tak diperlukan lagi, saya terus remove saja, or block saja maaa! Hahahahaaa!

Lagipun apa nilai saya dalam hidup mereka?  so, saya akan awasi beberapa orang lagi subjek, dan tengok respons, then sama ada kena remove, plus block!

Kamu yang bersalah, bukannya saya! Kamu yang pentingkan diri, salahkah saya bertindak sedemikian? hah!?

Kamu yang memulakan, maka saya yang  akan noktahkannya sebaik sahaja kamu sebegitu rupa! Puas!?

Lagipun, kamu ada orang lain, so get lost!

Leave a Reply

