Skip navigation


Hari ini bnyak yang telah saya pelajari?
Lain kali kita mesti menilai apa jua situasi sebelum melakukana, atau meluahkan sesuatu ya…..
Kita mesti ada pelan kecemasan? ahakz! heheheeee….
Baru lepas mamam kat luar, dan terserempak dengan classmate yang minum kat kedai tempat saya sefamily diner, heheheheeee!
Dan juga? Alice! I still confuse of you…emmmm….
Dan juga, Andy, saya doakan awak bahagia! hihihiiii!
Saya tengah blogging dan juga Fb, hua3!
Sya mesti pandai menilai hati dan perasaan orang? hmmmm….
Persahabatan merupakan inti hidup yang pelbagai? alahai! Macam2 jenis ungkapan lah pulak, hehehee!
Oleh itu, saya akan menilai apa jua situasi..dan juga tak mahu ada orang yang membenci saya….
Dan juga, saya juga jadi komander lah pulak, dengan memberi arahan kepada pelatih2 yang akan berkawad 1 minggu sahaja, hehehee!
Macam2, hehehee! So, boleh lah jerit puas2 lah pasni, hehehee!
X sabar tunggu hari esok? hehehee!
So, keep moving jer lah, ok? ahakz!

Leave a Reply

