Skip navigation


Setelah 6 hari berlalau, banyak yang telah pelajari minggu ini…..dalam soal perhubungan, persahabatan, kasih sayang, dll..

Saya menyedari yang kita tidak semestinya dapat apa yang kita inginkan…

Minggu depan nanti, dia masih ada, dan pada  Apie dan Ayui, sorrylah sebab dah kansel nak kenalkan orang yang saya suka pada korang dua, maaflah.

Harapnya, minggu depan nanti, kiranya esok, takkan ada lagi hal yang menyakitkan hati lagi cam minggu ney tadi…

Dan, ada seorang lagi kwan yang saya telah remove, ini untuk kebaikan kami berdua, kiranya, supaya tidak ada hati yang sakit di masa depan….sebab itulah, saya percayakan dia….

Orang yang masih berhubung dengan saya, saya doakan kamu tabah menghadapai segala….

Kadang-kala kita mesti belajar untul melepaskan, meskipun dalam persahabatan, kerana kalau mereka sudah selesa dengan orang lain, dan kita semakin dilupakan, tak salah kalau kita mengundurkan diri dari hidup meraka kan?

Rasanya esok, buat macam biasa dan rahsia itu, tetap tersemat di dalam hati….rasanya jangan sesekali mencari gf di tempat saya belajar, hehehee.

Sekian sahaja untuk hari ini…

Leave a Reply

