Skip navigation


Minggu yang baru..dan kali ney….Ain Najihah telah muncul lagi…..Exam nampaknya…good luck adeq….Wink
Minggu ney jugak adeq saya akan balik..dan Jumaat nanti..dah kluar Sri Aman…Shocked
Tempat yang akan saya pergi…memang kawasan dia..tapi x singgah kat kampung dia lak..huhuhuuu Sad
Xperlah..dia pun x m`harap saya datang..apatah lagi melihat wajah saya ini..huhuhuuu Sad
So…this week must be busy..dan awal Jun jugak….kazen saya akan kawen nanti..saudara mara dari jauh akan juga…dan hope xder prob nanti..Smile
Ain Najihah@Nurain Najihah..nama yang cantik….
Nurain- Dua cahaya
Najihah- Kejayaan…Good Luck Exam! Surprise.
So…kesimpulannya…Few person..dah muncul balik…smuanya…4 org..last Ain..pasney? siapa lagi? hehehee   Smile
Saya m`harap dia akan contact saya..tapi rasanya…dia xkan….so x lah m`harap sangat..heheheee Tongue
Setakat cney saja untuk hari ney…take care Wink

Leave a Reply

