Skip navigation


Saya dah muncul! hehehee Big Smile
Banyak perkara yang berlaku pada saya…sejak hari Jumaat hingga Ahad..banyak yg sya alami di bandar Sibu…Shades

Banyak perkara yang berlaku dan sya alaminya dalam temph 3 hari di Sibu….Shocked
Ok2…cukup2…banyak yang saya pelajari sempena 3 hari tersebut yang melibatkan beberapa aspek….Smile dan saya melihat dengan mata dan menilai dengan hati…Smile.

Sya tetarik dengan seorang peserta yang turut mengikuti program tersebut…dn sya juga merasai sesuatu yang seronok hanya utk lelaki pada diri saya..hehehee Smile
Masih awal lagi utk berkenalan dengan nya,….dn sya mula m`cuba utk mengenalinya  Smile
Kawan2 sya saya yg sama bilik menyakitkan hati..tetapi seronok bila mereka m`buat lawak..dn sya turut t`kena Shocked

Hampir kesemua prog b`jalan dengan lancar kecuali persembahan dari jiran muda kami….dn…bnyak  lagi perkara yang perlu diperbaiki…Sad
Aspek pengengendalian..sya berikan….dari skor 1 hingga 10…dari paling baik ke paling teruk…..sya andaikan…skor ialah 7…Shocked

Walaupun dia smoker dan drunker…malam itu..saya telah tahu..bagaimana sikap dia..tetapi itu tidak m`halang saya dari terus meminati dia…Wink

Saya ada cuba m`ngatakan sesuatu padanya..tetapi tidak m`jadi..melihat dia s`olah2 tidak b`mnat…dh m`ngantuk katanya…Angry

Adakalanya saya imagine yg sya dapat b`sama..dapat gtu2 dengannya..hehehee Tongue

Tetapi x kesampaian..dia tidak m`pedulikan sya sehingga hari kami b`tolak pulang..x m`ngapalah…..dia rapat dengan kwan2 sya yg laen jer…its ok for me…cry Cemburu? entahlah..diam jer lah…

Kwan2 sya smuanya sporting..dn seronok bila mereka b`sama..db paling sya sakit hati….lawak futsal mereka..heheheee Big Smile

Persembahan kami tetap b`jalan dn walaupun tanpa kehadiran 3 org pelakon..tempat mereka di ganti oleh En Hamlin…bekas penyelia saya ketika saya praktikal di bawah kendalianya semasa di bahagian Admin Jkr..dn beliau melakukannnya dengan baik sekali…Shades

Dan juga kita x dapat menilai hanya pada luaran nya sahaja…dn sbb itulah kita mesti pandai m`ngorek dari kwan2 kita….tentang org2 tersebut ya? Surprise..

Walaupun begitu..smua acara dapat dijalankn walaupun m`hadapi bnyak masalah….

Seronok bila dapat b`jumpa Bob Af3..saya ,meminatinya sejak beliau memasuki Af3..heheheee Big Smile

Sya ada b`jumpa dengan pelbagai gelagat peserta dari Krt laen…kembar kononnya..dn beberapa mereka yg b`sikap liar kot? Shocked

Ada juga b`jumpa kwan yg sama belajar…Ain namanya….masih cantik seperti dahulu…Shades

Dan bila mncul nama seseorg yg Ain sebut.sya x mahu lagi ingat tentang dia..hurmmmmmm Angry

Oleh itu saya b`hrap agar lain kali..sya akan dapat menyertai lagi program seumpamanya seperti itu…lain kali Tongue

X sangka saya x boleh menolak yang org gemuk tidak menarik….heheheee Tongue
X Gemuklah sangat dia tu…hehehee Big Smile

Bla saya m`dengar pelbagai luahan dan rasa ketidak puasan hati mereka, or dari kwan2,..sya hanya mampu m`dengar..dn semat dalam2 dalam otak saya..kita tidak boleh menilai org hanya melihat mereka hanya pada luaran nya sahaja…Angry

Kembar pula….saya just minat pada kembar perempuan nya sahaja..hehehee Tongue Fuh! kalaulah sya dapat…siap!!! hehehee Tongue

Kdang-kala…dengan waktu yg singkat..ianya masih boleh b`jalan..dn akhirnya…smuanya dh b`jalan dn tamat dengan baik…Surprise

Dn segala kekurangan,  x t`lepas juga pada diri saya..lain kali sya mesti serius pada sesuatu x kira lama atau x suatu persemabahan itu….Sad

Sekian..coretan dari Sibu…tq…Shades

Leave a Reply

