Skip navigation


Entahlah,tapi ape yang aku mahu dan suka adalah isteriku bersetubuh dengan jantan lain dan aku menatap dan mendengar erangan nafsu mereka belayar.itulah perasan yang terbenam dijiwa ku selepas setahun bernikah,aku adalah seorang intelek dan pemegang ijazah,aku pernah belajar terntang saikologi,
memeang manusia ade satu perasan iaitu bawah sedar,dan perasaan bawah sedar aku yang aku pendam sedang membuak,iaitu aku mahu isteriku berzina dengan orang lain. Demi merealisasikan impian berbau sosial ku ,aku mula mendekati isteriku agar dia rela untuk bersex dgn jantan lain.aku mendekati nya dengan cara berbual semasa berada diatas kamar tidur.Terlupa pula aku nama isteriku normaliza,orangnya biasa sahaja,tapi yang paling ku suka adalah alat sulit celah kangkangnya,
dia pandai megemut.nak kata cantik sangat isteriku tu nanti bongkak pulak. Sambung kembali,
aku pun mulakan rancangan aku semasa kami berbual,dari topik semasa sampai bab sex dan cerita mat salleh yang bersifat terbuka.Begini perbuallan ku.yang mmmmmm,yang selama dgn abg puas tak.isteri ku membalas,ade kalanya,
kenapa yang rtak cakap masa yang tak puas,dan ape yang buas kalau yg tak puas.dia terdiam sekitika dan manjawab.masukan jari-jemarilah.ye ke,
kalau abg cadangkan cara lain.Bagaimana kata isteriku,ape kata ayang sex dengan orang lain.Dia menjawab abg gila ke dosa tau.Tersentak jantung aku.Lantas aku kata,alah nanti kita taubatlah.Abg tak marah dan tak kisah kalau ayang sex dengan orang lain,ayang puas abg puas.Dia terus menarik muka,dan tidur tanpa bersuara lagi.Aku tak putus asa.Dialog yang sama akan terjadi bila ade kesempatan dan semasa didalam bilik. Aku hangatkan lagi setiap malam dengan menonton cerita lucah yang buas,anal,
hard core,threesome dan berbagai,bukan dia tak pernah tengok sama dgn aku,
cuma kami tengok yang biasalah,tapi demi menaikkan gairahnya aku beli cerita lucah yang lebih fantastik.Bila dia menarik tangan aku untuk sex aku menolak,aku buangkan je air ku dalam tandas. Selepas 2 imnugu bergitu,dia bertanya dengan aku,kalau abg suka saya dizina dengan jantan lain,
siapa orangnya.Aku terkejut dan tahu rancangan ku berhasil,tapi masalahnya aku tiada colon lagi.Tapi yang penting hatinya aku cairkan dulu,macam tulah ayang,kita muda anak pun takde lagi,abg nak tengok ayang pompuan kampung jadi seksi liar dlm gengaman abg sebagai isteri. Dia bersetuju,
dalam mencari colon,
aku layari irc,aku gunakan nickname perumpuan agar senang dapat perhatian,akhirnya aku berjaya mendapatkan dua lelaki student uitm untuk meratah isteriku bersama,
satu namanya izul dan lagi kawanya azam,azam dicari oleh izul sebab aku yang suruh dia cari satu kawan yang sekepala.Selepas merancang ,aku jemput mereka kerumah masa hujung minggu dalam pukul 9.00 mlm ,isteriku dirumah aku seruh bersiap pakai yang seksi-seksi Semasa bertemu dgn izul dan azam mereka terkejut sebab aku ni lelaki,
mereka pun nampak sopan,yang aku geram memang hensem dari aku.aku jemput kedalam kereta dan berbual hal yang sebenarnya,sebab aku tahu lelaki kalau dapat cicap mana nak tolak. setengah jam kemudian kami sampai kerumah,isteri ku menyambut dengan senyuman,wah bukan main lagi bini aku lawa,dia pakai baju kelawar putih,jelas pakaian dlmnya tampak,berwarna merah yang aku belikan bulan lepas.aku kenalkan meraka pada isteri ku,aku tak salah memilih meraka sopan dan bersalam cuim tangan dgn bini aku,
control konon .kami duduk diruang tamu,
isteriku kedapur dan menghidangkan air sirap untuk mereka.aku duduk seseorang manakala isteriku diapit izul dan azam,Kembang kuncup hidung mereka manikmati aroma istiriku,selepas bersembang dlm 10 minit,aku mulakan dengan berkata ape lagi kita ade projek kan.isteriku ,izul dan azam tersenyum.isteriku memulakan degan meramas btg mereka,
aku sengaja pilih budak mentah agar senang dengar cakap kami.adegan bermula,
izul dan azam meramas buah dada kesanyangan ku selama ini,isteriku mula sedap,mereka bogel didepan ku,aku londeh kan seluar dan keluarkan btg ku ternyata btg izul dan azam lebih besar,
Aku bersuara aku suruh meraka jilat ketiak isteriku yang berbulu sebab aku suka buat begitu,
mereaka tak membantah, megerang isteriku kegelian bila mereka menjilat ketiak isteriku,aku mula melancap,
selepas itu,izul bangun dan membesarkan kankangan isteriku,
dia menjilat penuh nafsu,azam pula hayal dengan ketiak dan payudra isteriku.kemuidian isteriku mula mengulum btg azam,
izul pula meletakkan btgnya kecicap bini aku,lantas dijoloknya deras,
asakkan demi asakan berlaku dicicap bini aku,bini aku hanya berkata sedap bang,
sedap,sambil mengulum btg azam.kemudian isteriku ditngengkan.juburnya dijilat azam,dan izul pula menservis btgnya,setelah licin dengan air liur azam menjolok jubur isteriku yang selama ni aku hormati lubang itu,izul baring dibawah bini aku dan menjolok pula cipap bini aku,
ternyata isteriku tidak membantah kecuali megerang enak dan badannya lembut diarah macam kapas.aku teruskan usaha melancap aku,
kini isteriku jadi perumpan jalang kerana aku,tapi aku sukakanya.izul merams tetek biniku sambil btgnya terus mnjolak kemenangan,
azam leka dan ganas menjolok lubang najis bini,aku bikas bangun dan mencelah untuk menjilat ketiak isteriku,
ternayata sedap aramanya dan masin lemak,akibat peluh yang mengalir.ape yang aku ndengar kata isteriku sedap abg ,terima kasih sayang,sayang puas,
izul megerang rupanya dia dah tertembak kedalam,
dan diikuti azam yang sempat mencabut btgnya dan memancutkan kedalam mulut isteriku sambil aku memegang kepala bini aku.mereka tertelentang,tak lama kemudia aku sampai dan kupancutkan benih ku ketas ketiak bini kau yang berbulu,dia senyum dan penuh kepuasan.setelah berehat aku ajak mereka masuk kedalam bilik tidur sebab dah jam 11.30mlm kami naik keatas berempat dengan berbogel sambil izul medokong isteriku,
oleh kerana katil sempit aku tidur dibawah katil dan kubuiarkan mereka bertifga diatas katil,aku letih dan mula tertidur,entah mereka diatas katil aku rasa mahu isteri dibantai lagi,tapi aku tak kisah sebab rancangan aku berjaya dan aku puas sekali. esaoknya aku terjaga,
isteriku tiada diatas katil hanya izul dan azam lena terbogel mungkin letih,aku mandi dan turun kulihat isteriku sedang sibuk membuat sarapan,
sejamkemudian izul dan azam hturun rupakan mereka dah mandi dan bertuala sahaja,aku keluar dan buka bonet kereta,ambil pakaikan mereka.Kami sarapan bersama,
mereka nak anggap aku dan bini aku mak dan ayah angkat mereka,kami setuju,
selepas sarapan pada hari ahad sehari semalam kami bertiga melanyak isteriku.kami dah macam sekeluarga.Yang malangnya benih izul tempoh hari berhasil,
aku terpakasa ambil keputusan biarkan anak itu lahir kerana aku tak mahu isteriku gugur dan risikonya besar

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: